Radio Club Cronopedia

miercuri, 23 mai 2012

Nedumerire - Ani Bradea

De ce mi-e dor din cand în cand de tine?
Adesea-n visul meu te regăsec,
Cine ești tu și ce vrei de la mine,
Tu nu-nțelegi că mi-am impus să nu iubesc?

Prea multe răni am strans în suflet
Și-n inimă dezamăgiri,
De ce vrei să deschizi un sipet
Mult prea ticsit cu amintiri?

Cum aș putea să nu te văd bărbat
Și tu să uiți că sunt femeie?
Poți fi doar un prieten bun, adevărat
Cand s-a aprins deja scanteie?

Și dacă-i sinceră iubirea ta,
Cum aș putea să nu mă doară
Absența ei cand vei pleca?
Tot ce e viu va trebui să moară!

De ce mi-e dor din cand în cand de tine?
E prima oară cand nu știu ce simt,
Azi ești speranță, maine amăgire,
Ce bine e cat încă ești un gand!


Ani Bradea  21 mai 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu